Aukcje charytatywne, zarybiamy rzeki ... Weekend z imadłem

fot. archiwum Przyjaciół Dunajca

Przestrzeń internetowa jest trudną platformą porozumienia, tym bardziej cieszy sukces Kolegów, którzy zainicjowali i z coraz większym powodzeniem, prowadzą akcję Weekend z imadłem.
Cotygodniowe, wirtualne spotkania w Katalogu much, na stronach witryny Flyfishing.pl.
Ich założeniem, nie tylko jest wspólna zabawa i nauka sztuki wiązania much, ale przede wszystkim, cel jakiemu to służy.
Prezentowane podczas Weekendu z imadłem muchy ( i nie tylko), trafiają na charytatywne aukcje a zebrane w ten sposób pieniądze, zasilają fundusze przeznaczone na zakup narybku i zarybianie naszych rzek.



CDC Caddis wykonany przez Adama

Dzisiejszym adresatem akcji, są  Przyjaciele Dunajca a zakupiony narybek, zasili wody OS Dunajec.
W tym miejscu na szczególne podziękowanie zasługuje Kolega Adam Gierczak, który jest nie tylko inicjatorem i motorem Weekendu z imadłem, ale wziął również na siebie ciężar organizacji aukcji, gdzie trwa obecnie licytacja much przeznaczonych na wyżej opisany cel.

Zapraszam i namawiam wszystkich Kolegów, do prezentacji swoich much podczas Weekendu z imadłem, ale przede wszystkim do udziału w aukcjach, prowadzonych w tak szlachetnej sprawie.

link:
AUKCJE
CHARYTATYWNE DLA OS DUNAJEC



Nie żałujcie grosza, dla tak pięknej inicjatywy, rzeki i Kolegów, którzy zamienią ten grosz ... na Wasz sukces wędkarski



fot. archiwum Przyjaciół Dunajca


fot. archiwum Przyjaciół Dunajca


Cud natury - Dunajec ( fot. archiwum Przyjaciół Dunajca )

http://przyjacieledunajca.pl