Syntetyczny streamer


Właściwie całe to wiązanie much w ten weekend miałem sobie odpuścić. Zapowiadana zmiana pogody na zachmurzoną i deszczową rokowała nareszcie jakikolwiek kontakt z trocią lub od biedy z tęczakiem. Jednak porywisty wiatr, który towarzyszy zmianom aury ostatecznie zatrzymał mnie w domowym zaciszu. Wywołany temat aktualnego Weekendu z imadłem na Fly Fishing - " Streamer z syntetyków"  też był zniechęcający, bo sztucznych komponentów nie lubię i raczej nie gromadzę takowych. No cóż trzeba coś robić gdy za oknem plucha i tak przekopałem pudła z materiałami, klecą takiego oto streamera nazwanego  - "Zlepkiem".

Z ciężkim sercem odżałowałem nieco Antronu, który chowałem na okazję wiązania skrzydełek much typu Parachute. Przyznam, że materiał trudny, sztywny i niewdzięczny w porównaniu z Craft Furem, czyli dywanem niejako stworzonym dla syntetycznych much. Tak czy inaczej to wszystko na co mnie stać w lekko porąbanym świecie sztucznych tworzyw. Nie wiem czy tego zlepka połknie ryba, ale podobno głupsza jest od ludzi. Choć w tym wypadku nie jestem o tym przekonany ...