Polish Woven Nymphs ... "Plecionki"


www.piotrekmichna.pl



  Piotrek Michna, o mnie ...

Wędkuję odkąd pamiętam, tak często jak tylko mam na to czas. Od kiedy spróbowałem muszkarstwa wszystkie pozostałe metody przestały dla mnie istnieć. Kiedy jestem nad wodą cieszę się zarówno kontaktem z naturą jak i wynikami które osiągam. Z każdą wyprawą zbieram nowe doświadczenia, wyciągam trafne wnioski by moje przynęty były jeszcze bardziej skuteczne. Moją ulubioną metodą jest sucha mucha. Łowię nią tak często jak pozwalają na to warunki nad wodą. Często stosuję również inne metody takie jak mokra mucha, nimfa czy streamer. Jednak widok pstrąga czy lipienia zbierającego własnoręcznie ukręconą muchę sprawia mi najwięcej satysfakcji.

Wędkarstwo muchowe to nie tylko moje hobby lecz również sposób na życie. Zajmuję się wykonywaniem sztucznych much oraz sprzedażą niezbędnego sprzętu. Oprócz sklepu wędkarskiego na mojej stronie znajdziesz  również bloga na, na którym dzielę się swoimi przemyśleniami, skutecznymi wzorami sztucznych much, nowościami sprzętowymi.

Jeżeli masz jakieś pytania lub sugestię, napisz śmiało na: piotrmichna@gmail.com
Chętnie odpowiem na Twoje pytanie. Ma nadzieję, że będziesz odwiedzał mnie często. 
Napiętego Sznura ;) 




Wyprawy wędkarskie do różnych zakątków Polski, w poszukiwaniu największych okazów pstrągów, lipieni czy głowacicy cieszą się coraz większą popularnością. Doświadczeni wędkarze dzielą się swoją wiedzą na temat najlepszych łowisk i metod połowu. Coraz więcej osób znajduje w wędkowaniu jednocześnie odskocznię od codzienności, emocjonującą przygodę i skuteczny sposób na relaks. Sam wędkuję od kilkunastu lat. Znam łowiska na Rabie, Białym i Czarnym Dunajcu oraz Sanie jak mało kto. Mam to szczęście, że moja pasja jest jednocześnie moją działalnością zawodową.

Jestem przewodnikiem i zapraszam wszystkich zainteresowanych, zarówno amatorów, jak i doświadczonych wędkarzy, na wspólne wyprawy do łowisk na wspomnianych wyżej rzekach. Z początkującymi podzielę się niezbędną wiedzą i wypożyczę potrzebny sprzęt, zawodowcom natomiast pokażę najlepsze tereny do połowu ryb łososiowatych. Ponadto, przeprowadzam kursy wykonywania sztucznych przynęt oraz doradzam w wyborze odpowiedniego sprzętu wędkarskiego.




Organizuję wyprawy jedno- lub kilkudniowe, zarówno dla pojedynczych uczestników, jak i zorganizowanych grup. 
W przypadku kilkuosobowych wypraw, towarzyszy nam drugi przewodnik. Posługujemy się językami polskim i angielskim.


Chcesz wziąć udział w wyprawie? Masz jakieś dodatkowe pytania?
Pozdrawiam
Piotrek