Nowości od Kenarta ... WINNER PRO


Wobler Kenart Winner Pro - Fot. facebook.com/WobleryKenart

Szczęśliwie wczorajszy spacer nad Redą był okazją do spotkania Adama. Jeśli warunki wędkowania lub chwilowy brak ryb nie wynagrodziły porannego trudu dotarcia nad rzekę, to spotkanie kolegi i ciekawa pogawędka zadośćuczyniły. Adam to dystrybutor woblerów Kenart ale przede wszystkim ich entuzjasta w praktyce wędkarskiej, która zaowocowała niezliczonymi okazami zimowej i letniej troci, złowionymi na Pomorzu na woblery tej firmy.



W pełni podzielam opinię o łowności woblerów Kenart. Pisałem o nich wielokrotnie i sam łowiłem lub byłem świadkiem licznych połowów troci oraz morskich tęczaków na tę przynętę. W moim przypadku faworytem z kolekcji Kenarta jest model Dynamic, jednak producent oferuje kilka naprawdę doskonałych konstrukcji jak Fox oraz Winner. Ten ostatni w tym sezonie doczekał się nowej odsłony w postaci modelu Winner Pro, o którym Adam pisze tak: "Nowy fantastyczny wobler KENARTA do łowienia Troci na pomorskich rzekach na zimowe i letnie niżówki, przy niższym stanie wody fantastycznie penetruje dołki, szczególnie polecam na Srebrniaki. Ciekawa migotliwa praca, oraz fajna kolorystyka, na pewno sprawdzi się na rzekach przy połowie dużych pstrągów ma całe 7 cm, właśnie zacząłem jego testowanie ...".

O doświadczeniach i przygodach Adama z woblerami Kenart możecie przeczytać na jego profilu FB 

oraz na Blogu autora  


Fot. Kenart Wobleromania


Jak pisałem jestem fanem modelu Dynamic, jednak Adam poławia na wszystkie modele a jak widać po sukcesach jego wybór jest słuszny. W starszej wersji woblery Winner oferowane są w całej gamie kolorów, również tych ulubionych przez mnie widocznych na zdjęciach poniżej na modelu Dynamic. Jednak jak Adam podpowiada nowy model Winner Pro, niebawem może doczeka się pełnej oferty kolorystycznej ...  www.kenart.pl