Konkurs


Nieco to mało skromne ale pochwalę się, że ten piękny, solidny i wartościowy kołowrotek DAIWA LEGALIS 2500 wygrałem w konkursie fotograficznym organizowanym przez Portal -  Pomorski Przewodnik Wędkarski. Satysfakcja tym większa, że nigdy przedtem nie znalazłem portfela, nie trafiłem w Totka i w ogóle nic nie wygrałem. Pewnie dlatego, że za portfelem się nie rozglądałem, w Totka nie grałem a na konkursy nic nie wysyłałem. Może zatem morał płynący z tej opowieści ... kto nie gra ten nie wygrywa, będzie dla Was zachętą do udziału w aktualnie trwających zmaganiach konkursowych na PPW pod tytułem
 Opisz przynęty na które łowisz


Trofeum równie cenne w postaci wędki Dragon Viper River Jig 275 cm 3-14 gr. W obu przypadkach nagrody główne ufundowało Centrum wędkarstwa w Gdańsku na ul. Grunwaldzkiej  295. Firma, która od pierwszych dni istnienia na pomorskim rynku chętnie wspiera cennymi nagrodami rzeczowymi wiele inicjatyw oraz imprez wędkarskich, min. Memoriał Mundka Antropika. W imieniu Kolegów redagujących Pomorski Przewodnik Wędkarski zapraszam do udziału w tym jak i z pewnością kolejnych konkursach ...